חפש באתר

ייעוץ מקצועי בכל תחום ללא התחייבות

שעות פתיחת המשרד

ימים א - ה משעה 8:00 ועד 17:00

משרד עו"ד ונוטריון ויסאם ג. אסמר ושותפיו

054-4513685

מומחים בדיני מקרקעין

בכל עסקת נדל"ן יש העברת זכויות על קרקע או על נכס שמחובר לקרקע מיד בעלים נוכחיים לידי בעלים שרוכשים אותו. הליך המכירה יכלול שלבים שונים אשר האחרון שבהם יהיה העברת הרישום בטאבו. זאת כדי להבטיח כי העסקה בוצעה כהלכה, וכי הרוכש קיבל את הזכויות בנכס באופן רשמי. היות ומדובר על עסקה בעלת משמעות גדולה מכל בחינה, חשוב לבצע אותה בצורה חכמה ונכונה. כך שהנכס אכן יעבור לרשות הקונה, יהיה רשום על שמו וכל הפעולות הנחוצות לצורך הסדרת העסקה יתבצעו על הצד הנכון. כאן קיים הצורך בקבלת שירותים מקצועיים של מומחים בדיני מקרקעין.

ייעוץ מקצועי לפני ביצוע עסקה
מומחים בדיני מקרקעין יהיו כאן לצידכם לפני ביצוע עסקה. זאת כדי לבדוק את העסקה ואת הצדדים שלה, לקרוא את התנאים ואת ההיבטים השונים של העסקה, על מנת לקדם אותה באופן נכון שמשרת את האינטרסים שלכם. הייעוץ לקראת ביצוע העסקה נועד לבדוק את פרטי העסקה השונים, לעיין בכל הפרטים ולערוך את החוזה על כל סעיפיו בהתאם לכך. הייעוץ המקצועי יקנה לכם את הביטחון שאתם עומדים לחתום על עסקה כדאית שנכונה לכם, עסקה מוצלחת שניתנה התייחסות לכל אחד המפרטים ומהסעיפים שקשורים אליה.

ליווי על ידי מומחים בעסקאות נדל"ן מורכבות
ליווי מקצועי על ידי עורך דין נחוץ בכל עסקת נדל"ן שהיא, אך משמעותי עוד יותר מול עסקאות מורכבות יותר, כמו התחדשות עירונית, תמ"א 38, עסקאות שותפים ועוד כהנה וכהנה. לקראת עסקה כזו חשוב מאוד להיות מלווים בעורך דין מומחה בדיני מקרקעין. זאת כדי לבדוק את האפשרויות, להכיר את המבנה ולבחון את הצדדים השונים. כמו כן חשוב ללמוד על האינטרסים של כל הנוגעים בדבר ועל הזכויות שיש לכל אחד מהצדדים – כל זאת כדי להבטיח שהעסקה עומדת לשרת את האינטרסים שלכם ולהוביל אתכם לכדי עסקה משתלמת וחכמה.

חוקים שונים בתחומי המקרקעין
בתחום המקרקעין יש חוקים שונים שיש להם השלכה על העסקאות שאתם מבצעים. בין המוכרים שבהם ניתן למנות את חוק הגנת הדייר, מיסוי מקרקעין, הפקעת מקרקעין, חוק המכר דירות ועוד. החוקים הללו משמעותיים ביחס לעסקאות שאתם עומדים לבצע. מכיוון שכך חשוב מאוד לפעול מתוך הבנה והיכרות עם החוקים הרלוונטיים. רק כך הצעדים שאתם עושים יהיו נכונים ויובילו אתכם לסיום העסקה המשתלמת באופן הנכון. החוק משפיע על העסקה שאתם עורכים, על ההתנהלות שלכם לכל אורכה וגם על הרווחיות שלה.

עורך דין שמלווה אתכם לכל אורך העסקה
בגלל שיש חוקים שונים ונקודות שכאנשים פרטיים אתם אולי לא מכירים אותם, חשוב כל כך שתהיו מלווים בעורך דין מומחה. בעזרת עורך דין אתם פועלים מתוך ידע והבנה, בטוחים שאתם עושים את הצעד הנכון והרלוונטי לשלב בו אתם עומדים על מנת להוביל את העסקה להצלחה האמיתית שלה. הצעד הנכון הוא לברר על מומחים בדיני מקרקעין במטרה לאתר עורך דין מתאים שיכול ללוות אתכם במקצועיות ובהכוונה נאותה לביצוע נכון של העסקה. כאשר הוא בוחן את הפרטים של העסקה, עורך עבורכם את החוזה על כל סעיפיו, ממפה את האפשרויות הרלוונטיות ודואג לכך שהעסקה שלכם תתבצע באופן נכון מבחינה חוקית.

עו"ד ויסאם אסמר למענכם בשירות מושלם!
אתם רוצים לחתום על עסקה בשלווה, להיות בטוחים שאתם חותמים על חוזה יסודי ומפורט שכולל את כל ההיבטים. בדיוק לכם אתם צריכים כאן אתכם את היד המקצועית של עו"ד ויסאם אסמר – לעסקת נדל"ן מוצלחת ומקצועית!
טל (רב קווי): 04-8555331
נייד: 054-4513685
פקס: 04-8555332
דוא"ל: adv.asmar@gmail.com
כתובתנו: שד' פל – ים 5, חיפה